ישראל Israel

טיול מומלץ מפה טיפים מקומות לינה מסעדות מזג האוויר תחבורה עלויות תמונות

 


מדינה קטנה המשלבת היסטוריה בת אלפי שנים עם תשתית מודרנית, מדהימה, צפופה ומרתקת. במקום יש הרים מושלגים בחורף בצפון, מדבר רחב ידיים בדרום, אתרי עתיקות מרתקים, מקומות קדושים לכל הדתות, מוזיאונים יפים, ערים הפועלים סביב השעון, חוף ים ארוך, אוכלוסייה מגוונת, אוכל טוב ומקומות בילוי רבים.

עיר היסטורית בעלת מסורת יהודית, נוצרית ומוסלמית בולטת שרואים ופוגשים אותה בכל מקום, שילוב של אתרים היסטוריים ייחודים ואוכלוסייה מגוונת של בני כל הדתות. מומלץ לסייר בעיר העתיקה (Old City), לעלות להר הבית (Temple Mount) הקדוש למוסלמים עם מסגד אל אקצה (Al Aqsa Mosque) וכיפת הסלע (Dome of the Rock). כדאי לסייר בסמטאות השוק הססגוני ולבקר בקרדו (Cardo) הרומי המשוחזר שברובע היהודי (Jewish Quarter). מומלץ לבקר במוזיאון שבמגדל דוד (Tower of David), ללכת על החומות, לבקר בהר ציון (Mount Zion) בקבר דוד המלך ואולם הסעודה האחרונה של ישו ליד כנסיית דורמציון (Church of the Dormition). כדאי לסייר בכותל המערבי (Western Wall) המקום הקדוש ביותר ליהודים ובמנהרות הכותל (Western Wall tunnels). מומלץ ללכת בוויה דולורוזה (Via Dolorosa) בה צעד ישו עם הצלב, לבקר בכנסיית הקבר (Holy Sepulcher Church) המרשימה בה מבקרים צליינים רבים. כדאי לנסוע בבוקר להר הזיתים (Mount of Olives) ממנו יש מבט פנוראמי יפה על העיר העתיקה. מומלץ לבקר בכנסיית כל העמים (Church of All Nations) עם הפסיפסים היפים בחזית ובגת שמנים (Gethsemane) הסמוך שלמרגלות ההר. כדאי לסייר בעיר דוד (City of David) ובמנהרת יחזקאל (Hezekiah’s Tunnel) שבשכונת סילואן הסמוכה לעיר העתיקה.

כדאי לסייר בטיילת ארמון הנציב (Armon Hanatziv Promenade) עם התצפית היפה לעיר.

מומלץ לבקר בעיר החדשה במוזיאון ישראל (Israel Museum) המחודש עם אוסף אומנות וארכיאולוגיה מרשים ומגילות ים המלח (Dead Sea Scrolls). כדאי לבקר ביד ושם (Yad VaShem), מוזיאון על תולדות השוואה (Holocaust), מקום מיוחד ומרגש. מומלץ לסייר בשכונה מאה שערים (Mea She'arim) של העדה החרדית ובשוק מחנה יהודה (Mahaneh Yehuda) הססגוני. כדאי לטייל ברובע ימין משה (Yemin Moshe) עם תחנת הרוח הישנה ובמושבה הגרמנית. מומלץ לסייר ברחובות הצרים של שכונת עין כרם (Ein Kerem), לבקר בכנסיות המרשימות כמו סנט ג'ון (Saint John) ובמנזרים הרבים. כדאי לטייל בערב בקניון ממילה (Mamilla Mall) על רקע חומות העיר העתיקה המוארות.

מומלץ לבקר במוזיאון אוצרות המקרא(Bible Lands Museum)  המיוחד בנושא היסטוריה וארכיאולוגיה. כדאי לבקר במוזיאון האסלאם (Islamic Art museum) ההיסטורי עם אוסף השעונים הגדול. אפשר לבקר במוזיאון רוקפלר (Rockefeller Museum) בעל אוסף ארכיאולוגי מגוון.

אפשר לעשות סיור בבית לחם (Bethlehem) לטייל בשוק ולבקר בכנסיית המולד (Church of Nativity), שברשות הפלסטינית.

כדאי לבקר במערת הנטיפים שורק (Soreq cave) שליד העיר בית שמש (Beit Shemesh).


 

אזור המרכז

תל אביב (Tel Aviv) מרכז המסחרי והבילויים של ישראל, עיר ללא הפסקה, מלאה במסעדות, בתי קפה, מועדונים והופעות. מומלץ לסייר ביפו העתיקה (Old Jaffa) בסמטאות הציוריות של השוק הפשפשים, במרינה ולבקר במוזיאון אילנה גור (Ilana Goor Museum). כדאי לטייל ברחוב רוטשילד (Rothschild) עם אדריכלות מתקופת באוהאוס (Bauhaus), בשוק הכרמל (Carmel Market), בכרם התימנים, בשכונת נווה צדק (Neve Tzedek), במתחם התחנה ובנחלת בנימין (Nahalat Binyamin) בימי ג' או ו' בה מתקיים יריד. כדאי לטייל ליד חוף הים בטיילת הארוכה בין יפו לנמל תל אביב  (Tel Aviv Port) ולסייר במקום שהוא מרכז בילוי תוסס. מומלץ לטייל במתחם שרונה עם המבנים הטמפלרים.

מומלץ לבקר במוזיאון האומנות (Tel Aviv art museum) בעל האוסף המרשים, במוזיאון ארץ ישראל (Eretz Israel Museum) בו יש תערוכות של עתיקות והיסטוריה ובבית התפוצות (Diaspora Museum) שנמצא בקמפוס אוניברסיטת תל אביב.

מומלץ לבקר הגן הלאומי אשקלון (Ashkelon), אתר ארכאולוגי מרשים בדרום מישור החוף.

מומלץ לבקר בעיר רמלה (Ramla) בשווקים שביום ד' ולעשות שייט בבריכת הקשתות (Pool of Arches).

כדאי לבקר בגן הלאומי אפולוניה (Apollonia), אתר עתיקות בהרצליה (Herzliya) על שפת הים. מומלץ לסייר בטיילת של העיר נתניה (Netanya) ולבלות בחוף הים היפה.

מומלץ לסייר בגן הלאומי קיסריה (Caesarea) עם עתיקות מהתקופה הרומית והצלבנית. כדאי לבקר במוזיאון ראלי (Ralli Museum) בעל אוסף גדול של אומנות דרום אמריקאית שבסמוך.


 

אזור הצפון

חיפה (Haifa) העיר הגדולה בצפון בה מומלץ לבקר במנזר סטלה מאריס (Stella Maris), לרדת עם הרכבל לחוף הים ולסייר בטיילת. כדאי לטייל ברחוב יפה נוף על הר הכרמל (Carmel) עם התצפית לנוף המפרץ ולבקר בגנים הבהאים (Bahá’í Gardens). בערב מומלץ לטייל במושבה הגרמנית (German Colony) המחודשת. כדאי לבקר במוזיאון המדע מדעטק (Madatech) שבהדר.

מומלץ לבקר בכפר הדרוזי דאלית אל-כרמל (Daliat El Carmel) בשוק המקומי ולהתרשם מאורך החיים המסורתי המיוחד שלהם. כדאי לסייר בקרן הכרמל ולבקר במנזר מוחרקה (Muhraka Monastery) עם פסל אליהו הנביא ותצפית יפה לסביבה.

מומלץ לבקר במוזיאון המזגגה (Mizgaga) לארכיאולוגיה ימית שבקיבוץ נחשולים (Nahsholim) עם אוסף מרשים של ממצאים מחוף דור שהיה נמל עתיק. כדאי לטייל במושבה זיכרון יעקוב (Zikhron Yaakov) במדרחוב המשוחזר, לסייר ביקבי הכרמל שבמקום ולבקר ברמת הנדיב (Ramat Hanadiv) עם הפארק היפה, בו מומלץ לטייל באביב בשבילים עם הפריחה הצבעונית. באביב כדאי לעשות טיולי פריחה באזור חיפה: בשדות של אלוני אבא ובית לחם הגלילי, ברמות מנשה או בתל מגידו (Tel Megiddo) בו מומלץ לבקר באתר העתיקות.

עכו (Akko) עיר נמל עם היסטוריה עשירה. מומלץ לבקר בחמם הטורקי (Turkish bath), לסייר באולמות האבירים (Knights Halls), לבקר במסגד אל-ג'זאר (Al-Jazzar) עם הבריכה התת קרקעית ולטייל במנהרת הטמפלרים (Templars' Tunnel). כדאי לסייר בשוק בעיר העתיקה ולטייל על החומות מהתקופה העות'מאנית. מומלץ לבקר בראש הנקרה (Rosh Hanikra), לרדת עם רכבל למערה עם המים השקופים.

כדאי לטייל בפארק גורן ממנו יש מבט יפה על שרידי המבצר הצלבני מונפור (Monfort).

מומלץ בקר במוזיאון השואה (Holocaust Museum) בקיבוץ לוחמי הגטאות (Lohamei HaGetaot). 


 

מומלץ לסייר בעיר צפת (Safed) ברובע האומנים עם הגלריות ולבקר בבתי הכנסת האר"י (Ari), אבוהב (Abuhav) וקארו (Caro). כדאי לבקר בגן לאומי ברעם(Baram)  עם בית הכנסת העתיק שעל גבול לבנון.

מומלץ לסייר בפארק הארכיאולוגי תל דן (Tel Dan) עם השרידים העתיקים ותעלות המים. כדאי לטייל בשבילי שמורת הבניאס (Banias) עם המפלים. אפשר לסייר בעיירה התיירותית מטולה (Metula), לטייל באביב בשביל ישראל באזור תל חי עם הפריחה היפה ולבקר במפל התנור (Tanur Waterfall) הסמוך.

כדאי לטייל בשמורת החולה (Hula) ובאגמון החולה באביב או בסתיו, לראות את אלפי הציפורים שנודדות בין צפון אירופה לאפריקה ולבקר גן לאומי תל חצור (Tel Hazor) שהוא אתר עתיקות שבסמוך.


מומלץ לנסוע מסביב לאגם כינרת, לסייר בטיילת ליד האגם בטבריה (Tiberias). כדאי לסייר במקומות הקדושים לנוצרים: לבקר בכנסייה בכפר נחום (Capernaum) עם העתיקות ובית הכנסת, בסמוך לבקר בכנסיית הלחם והדגים (Church of the Multiplication) שבטבחה (Tabgha). אפשר לטייל בהר האושר (Mountain of Beatitudes) המקום בו נשא ישו את "דרשת ההר" ולבקר בכנסייה. כדאי לבקר בקיבוץ עין גב (Ein Gev) שבחוף המזרחי של האגם ולעלות לשרידי העיר העתיקה סוסיתא (Sussita) מהתקופה הרומית ממנה יש נוף יפה לכינרת. מומלץ לנסוע ולבלות בחמת גדר (Hamat Gader) אתר מרחצאות מרפא עם בריכות מתקופת רומי העתיקה ולבקר בחוות התנינים שבמקום.

כדאי לנסוע בכביש הנוף פוריה (Poria) ממנו יש תצפית נהדרת על הכינרת. כדאי להגיע למצוק ארבל (Arbel) אשר הינו נקודת תצפית יפה על האגם ושדות קרני חיטין (Karnei Hittin), המקום בו התחולל הקרב בו ניצח צלאח א-דין (Saladin) את הצלבנים.


 

מומלץ לבקר בנצרת (Nazareth) בכנסיית הבשורה (Church of the Annunciation) המיוחדת, לטייל בשוק הצבעוני שבעיר העתיקה. כדאי לטייל בגן לאומי  ציפורי (Zippori), אתר העתיקות המרשים בו יש שרידים מהתקופה היוונית, הרומית והיהודית. אפשר לסייר בטיילת נחל ציפורי החדשה שבמערב הנחל.

מומלץ לבקר בגן לאומי בית שאן (Beit Shean) עם שרידים מהתקופה הרומית והביזנטית ואמפיתיאטרון המשומר. כדאי לסייר במבצר הצלבני בכוכב הירדן (Belvoir Fortress) ממנו נשקף נוף לעמק הירדן (Jordan Valley). מומלץ לבקר בבית הכנסת בית אלפא (Bet Alpha) בקיבוץ חפציבה (Heftziba) עם הפסיפסים השמורים. אפשר לבלות בבריכות עם מים חמים של גן השלושה הסחנה (Sahne) שבסמוך.


 

מומלץ לטייל בים המלח (Dead Sea) המקום הנמוך ביותר בעולם, 400 מטר מתחת לפני הים. כדאי לבלות בחוף הים, לצוף במים המלוחים שהיא חוויה ייחודית ולקבל טיפול בספא. מומלץ לעלות עם רכבל למצדה (Masada) ולסייר במבצר שבנה המלך הורדוס וכל לוחמיו התאבדו כדי לא ליפול בשבי הרומאים. כדאי לטייל ברגל בשביל שבקניון נהל זוהר (Zohar) ובמסלול למערת הקמח שלמרגלות הר סדום (Sodom). מומלץ לסייר בשמורת טבע עין גדי (Ein Gedi) ולטייל בנחל דוד. אפשר לבקר בגן הלאומי קומראן (Qumran) המקום בו התגלו המגילות הגנוזות.

כדאי לטייל בנגב (Negev) אזור מדברי של טבע פראי. כדאי לסייר בבאר שבע (Beersheba) בירת הנגב, לטייל בעיר העתיקה ולבקר בשוק הבדואי. מומלץ לבקר בגן לאומי עבדת (Avdat) שהייתה עיר נבטית בדרך הבשמים העתיקה ולטייל בשמורה עין עובדה (Ein Avdat) עם קניון עמוק ובריכה צוננת. מומלץ להגיע למצפה רמון (Mitzpe Ramon), לבקר במרכז המבקרים ממנו יש תצפית יפה למכתש רמון (Makhtesh Ramon). כדאי לנסוע בכביש היורד וחוצה את המכתש, לראות את המנסרה, את החולות הצבעונים ולטייל ברגל בעין סהרונים (Ein Saharonim). אפשר לבקר בחוות האלפקות (Alpaca Farm) שבקרבת מקום. מומלץ לטייל במכתש הגדול שליד העיירה ירוחם (Yeruham), לעצור בנקודת תצפית למכתש ולהר אבנון (Avnon) ולטייל ברגל ביער המאובנים. אפשר לבקר בגן לאומי ממשית (Mamshit) שליד העיר דימונה (Dimona).

מומלץ לסייר בעיר הנופש אילת (Eilat) על שפת הים האדום (Red sea). כדאי לעשות שנורקל או צלילה בחוף אלמוג (Almog) בין אלמוגים ודגים צבעונים ולבקר במצפה התת ימי (Underwater observatory) המרשים. כדאי לטייל בפארק תמנע (Timna Park) בקניון האדום עם צורות הסלע הייחודיות של המקום, שמצפון לאילת.


 

הטיול המקיף המומלץ בישראל (שילוב של תחבורה ציבורית ורכב שכור)

יום 1 -  טיסה לתל אביב Tel Aviv ונסיעה לירושלים Jerusalem.

יום 2 -  טיול בירושלים Jerusalem בעיר העתיקה, עליה להר הבית עם מסגד אל אקצה וכיפת הסלע. סיור בסמטאות השוק הססגוני עד מגדל דוד וביקור במוזיאון שבמקום. הליכה על חומות העיר העתיקה, ביקור בהר ציון בכנסיית דורמציון עם קבר דוד המלך ואולם הסעודה האחרונה של ישו. ביקור בכותל המערבי המקום הקדוש ביותר ליהודים ובמנהרות הכותל. בערב טיול בקניון ממילה על רקע חומות העיר העתיקה המוארות.

יום 3 -  טיול בירושלים Jerusalem נסיעה להר הזיתים ממנו יש מבט פנוראמי על העיר העתיקה. ביקור בכנסיית כל העמים עם הפסיפסים היפים בחזית ובגת שמנים הסמוך. סיור בעיר העתיקה משער דוד דרך וויה דולורוזה בה צעד ישו עם הצלב, ביקור בכנסיית הקבר עם הרבה צליינים. הליכה ברחוב הראשי של השוק עד לרובע היהודי וביקור בקרדו הרומי המשוחזר. סיור בשכונה עין כרם עם רחובות צרים, ביקור בכנסיית סנט ג'ון המרשימה ובמנזרים הרבים.

יום 4 -  טיול בירושלים Jerusalem בעיר החדשה, ביקור במוזיאון ישראל בו אפשר לראות אוסף אומנות, ממצאים ארכיאולוגים ומגילות ים המלח. סיור בשכונה מאה שערים של העדה החרדית. טיול בשוק מחנה יהודה. ביקור במוזיאון יד ושם על תולדות השוואה מקום מיוחד, מרשים ומרגש.

יום 5 -  נסיעה מירושלים Jerusalem לתל אביב Tel Aviv באוטובוס, סיור ביפו העתיקה בסמטאות הציוריות של השוק, במרינה וביקור במוזיאון אילנה גור. אחר הצהרים טיול בתל אביב ברחוב רוטשילד עם אדריכלות מתקופת באוהאוס, בשוק הכרמל ובנחלת בנימין. סיור בנמל תל אביב שהוא מרכז בילוי תוסס.

יום 6 -  נסיעה מתל אביב Tel Aviv לחיפה Haifa וטיול בקיסריה Caesarea עם רכב שכור, סיור בגן לאומי קיסריה עם עתיקות מהתקופה הרומית והצלבנית. ביקור במוזיאון ראלי עם אוסף גדול של אומנות דרום אמריקאית.

יום 7 -  טיול בחיפה Haifa, ביקור במנזר סטלה מאריס, ירידה ברכבל לחוף הים וטיול בטיילת. סיור ברחוב יפה נוף על הר הכרמל עם התצפית לנוף המפרץ, ביקור בגנים הבהאים. נסיעה וביקור בכפר הדרוזי דאלית אל-כרמל בשוק המקומי. סיור בקרן הכרמל וביקור במנזר מוחרקה עם תצפית יפה לסביבה. בערב טיול במושבה הגרמנית.

יום 8 -  נסיעה מחיפה Haifa לעכו Akko וסיור בעכו בחמם הטורקי, באולמות האבירים, במסגד אל-ג'זאר עם הבריכה התת קרקעית ובמנהרת הטמפלרים. סיור בשוק הצבעוני של העיר העתיקה וטיול על החומות מהתקופה העות'מאנית. נסיעה לראש הנקרה, ירידה עם רכבל וביקור במערה. נסיעה חזרה לחיפה.

יום 9 -  נסיעה מחיפה Haifa לגליל עליון טיול בצפת ברובע האומנים עם הגלריות וביקור בבתי הכנסת האר"י וקארו. נסיעה וביקור בבית הכנסת העתיק בברעם שעל גבול לבנון. נסיעה צפונה וסיור בפארק הארכיאולוגי תל דן עם שרידים עתיקים ותעלות מים. טיול בשבילי שמורת הבניאס עם המפלים.

יום 10 - נסיעה מגליל עליון לטבריה Tiberias נסיעה מסביב לאגם כינרת, ביקור במקומות הקדושים לנוצרים: הכנסייה בכפר נחום עם העתיקות ובית הכנסת. ביקור בכנסיית הלחם והדגים בטבחה. נסיעה לאורך החוף המזרחי, ביקור בקיבוץ עין גב, עליה לשרידי העיר העתיקה סוסיתא מהתקופה הרומית. נסיעה לטבריה וסיור בטיילת ליד האגם.

יום 11 - נסיעה מטבריה Tiberias לנצרת Nazareth, ביקור בכנסיית הבשורה, טיול בשוק הצבעוני שבעיר העתיקה. נסיעה וסיור בגן לאומי  ציפורי, אתר עתיקות מרשים עם שרידים מהתקופה היוונית, הרומית והיהודית. נסיעה חזרה לנצרת.

יום 12 - נסיעה מנצרת Nazareth לים המלח Dead Sea וטיול בגליל התחתון. ביקור בגן לאומי בית שאן עם שרידים מהתקופה הרומית והביזנטית ואמפיתיאטרון גדול. נסיעה דרך עמק הירדן, סיור בשמורת הטבע עין גדי וטיול בנחל דוד, שעל שפת ים המלח.

יום 13 - טיול באזור ים המלח Dead Sea בילוי בחוף הים, ציפה במים המלוחים שהיא חוויה ייחודית וקבלת טיפול בספא. עליה עם רכבל למצדה וביקור באתר ההיסטורי. נסיעה וטיול ברגל במסלול למערת הקמח למרגלות הר סדום.

יום 14 - נסיעה מים המלח Dead Sea למצפה רמון Mitzpe Ramon וטיול בנגב Negev ביקר בגן הלאומי עבדת שהייתה עיר נבטית עתיקה. נסיעה  למצפה רמון וביקור במרכז המבקרים ממנו יש תצפית יפה למכתש רמון. נסיעה בכביש שיורד וחוצה את המכתש כדי לראות את המנסרה, את החולות הצבעונים וטיול ברגל בעין סהרונים.

יום 15 - נסיעה ממצפה רמון Mitzpe Ramon לאילת Eilat טיול בפארק תמנע בקניון האדום עם צורות הסלע הייחודיות של המקום.

יום 16 - טיול באילת Eilat שנורקל בחוף אלמוג בין אלמוגים ודגים צבעונים. ביקור במצפה התת ימי המרשים.

יום 17 - טיסה מאילת Eilat לתל אביב Tel Aviv וטיסה חזרה.

 

  מפת ישראל

המלצות לטיולים קצרים בישראל:

3-4 ימים: ירושלים - העיר העתיקה, מקומות קדושים, מוזיאונים (שחור)

2-4 ימים: אזור המרכז - בילוי בתל אביב, קיסריה (אדום)

2-3 ימים: אזור הצפון - חיפה, עכו, ראש הנקרה (צהוב)

2-3 ימים: גליל עליון - טבע, עתיקות, בתי כנסת, צפת (ירוק)

2-3 ימים: אגם כינרת - כנסיות, עתיקות, טבריה (לבן)

3-4 ימים: גליל תחתון - נצרת, עתיקות, נוף (תכלת)

4-6 ימים: אזור הדרום - ים המלח, טיולים במדבר, אילת (אפור)

 

בכל מקום אפשר להישאר יותר ימים כמו: תל אביב, ירושלים, אילת.

אפשר לשלב טיול בישראל עם ביקור במדינות שכנות: פטרה בירדן פרטים על ירדן», חופי סיני או עתיקות מצרים פרטים על מצרים»

 

 

טיפים

1. אפשר לטייל בישראל בכל עונות השנה. העונה המומלצת לטיול היא בחודשי האביב והסתיו: אפריל - יוני או ספטמבר - נובמבר בהם מזג האוויר נעים. בקיץ חם והוא מתאים לבילוי בחוף הים.

2. קיימות טיסות ישירות מאירופה, ארה"ב מזרח הרחוק ואפריקה לישראל.

3. הדרך הנוחה ביותר לטייל היא עם רכב שכור המשולב עם תחבורה ציבורים בערים המרכזיות תל אביב וירושלים. אפשר לטייל גם בתחבורה ציבורית רכבת, אוטובוסים, מוניות שרות שמגיעים לרוב האתרים התיירותיים.

4. למטיילים לא נשקפת כל סכנה אישית באזורים התיירותיים בישראל והיא נחשבת למקום בטוח. אפשר לטייל גם באתרים התיירותיים המרכזים ברשות הפלסטינית בלי סכנה מיוחדת.

5. ישראל נחשבת למקום יקר למטייל מחו"ל, והיא יעד פופולארי לצליינים ויהודים מהגולה.

6. המטבע המקומי הוא שקל חדש. הדרך הנוחה ביותר היא להמיר דולרים או איורו מזומן בנקודות החלפה או להוציא כסף מקומי בכספומטים עם כרטיס אשראי בינלאומי.

7. אפשר לקנות כל דבר בחנויות הרבות ובמרכזי הקניות בישראל.

8. ישראל נחשבת בטוחה מבחינה בריאותית, אין סיכונים מיוחדים ואין צורך בחיסונים.

9. השפה המדוברת היא עברית ובכל המקומות מדברים אנגלית.

10. תושבי רוב מדינות המערב יכולים לקבל אישור כניסה לישראל בשדה התעופה. תושבים ממדינות אחרות חייבים להוציא ויזה מראש לפני שמגיעים לישראל.

 

מקומות לינה מומלצים    
A - בתי מלון יוקרה B - מלונות, אכסניות ודירות לכל כיס C - בתי מלון ואכסניות זולים
מעל 150$ 80-150$ פחות מ- 80$

 

דרוג
מלון
כתובת
מספר טלפון
  ירושלים Jerusalem    
A -

Crowne Plaza

אתר המלון


 

Haalia1, Givat Ram

המלצות מטיילים


 

972-2-6588888

.


 

  תל אביב Tel Aviv    
A -

Mercure

אתר המלון


 

14Ben Yehuda St

המלצות מטיילים


 

972-3-6288888

.


 

  אזור הצפון    
  מעלות Ma'alot    
A -

Hacienda Forest View

אתר המלון


 

Yafe Nof

המלצות מטיילים


 

972-4-9579000

.


 

  הגליל התחתון Lower Galilee    
  עין חרוד איחוד Ein Harod Ihud    
B -

Kibbutz Country Lodging

אתר המלון


 

Ein Harod Ihud

המלצות מטיילים


 

972-52-9706319

.


 

  הגליל העליון Upper Galilee    
  כפר בלום Kibbutz Kfar Blum    
A -

Pastoral Hotel

אתר המלון


 

Kfar Blum

המלצות מטיילים


 

972-4- 6836611

.


 

 

מסעדות מומלצות    
מסעדה
כתובת
מספר טלפון
הגליל העליון Upper Galilee    

Dag Al HaDan

אתר המסעדה


 

Road 99 after Qiryat Shemona

המלצות מטיילים


 

972-4-6950225

.


 

 רוב המסעדות בישראל טובות עד טובות מאוד, אך רובם יקרות, לכן מומלץ לבחור לפי המקומות בהם נמצאים סועדים מקומיים רבים.

 

חברות תחבורה מומלצות    
אמצעי
חברה
פרטים
אוטובוסים בין עירוניים
Egged
אתר החברה
השכרת רכב
Rent Car
אתר החברה

 

  תמונות מישראל  
כיפת הסלע בירושלים מפל הבניאס מבט על תל אביב
     
נמל קיסריה מבט על חיפה ממטוס הקניון האדום
     
ים המלח הגן הלאומי  ציפורי הכותל המערבי בירושלים
חומות העיר עכו אירוס הגלבוע מבט על אגם כנרת

 

כנסיית הבשורה בנצרת מפלי התנור השוק בירושלים מבט על מצדה

 

הטיילת ליד החוף בתל אביב המצפה התת ימי באילת ראש הנקרה
     
המרינה של הרצליה בית כנסת בצפת מצפה רמון
     
שביל מערת הקמח בים המלח פריחה האירוס האמפיתיאטרון בבית שאן