אלסקה Alaska

טיול מומלץ

מפה

טיפים

מקומות לינה מסעדות מזג האוויר תחבורה עלויות

תמונות 

 


המדינה הצפונית והפראית ביותר בארה"ב, בה הטבע מתגלה במלוא עוצמתו עם מרחבים אין סופיים, קרחונים אדירים שלשונותיכם גולשים לים, הרים גבוהים, פיורדים, אגמים צלולים. באלסקה יש שמורות טבע מיוחדים, נוף צבעוני, חיות בר, כמו דובים, ראמים, איילים, לוותינים ואוכלוסייה דלילה.
 

אזור מאופיין בטונדרה ומרחבים עצומים, שאפשר לטייל בו ברכב שכור ולהגיע לשמורות מבודדות במטוס קל. אנקורג' (Anchorage) היא העיר המרכזית וכדאי לבקר במוזיאון התרבות של אלסקה (Alaska Native Heritage Center). כדאי לנסוע צפונה לבקר בעיירה הנחמדה טלקיטנה (Talkeetna), ולהגיע לשמורת דנאלי (Denali) בה מטיילים עם אוטובוס שנוסע בנוף פראי וצבעוני עם הרים גבוהים, נחלים, דובים, איילים. אפשר לנסוע מדנאלי לפקסון (Paxson) בדרך אפר טובה (Denali Highway) החוצה נהרות, משטחי טונדרה ועוברת ליד אגמים רבים. כדאי להמשיך דרומה מפאקסון לעיר ואלדז (Valdez) בדרך ריצרדסון (Richardson) המרשימה עם נוף הרים, מפלים, קניונים.
מומלץ להגיע לעיירה וויטר 
(Whittier) במעבורת מואלדז (Valdez) או בנסיעה מאנקורג' (Anchorage) ולעשות שייט במפרץ נסיך ויליאם סאונד (Prince William Sound) עם קרחונים מדהימים ביופיו, לשונות הקרחון גולשים לים, הרים מושלגים שמשתקפים במים הצלולים של המפרץ. כדאי לנסוע דרומה בנוף של מצוקים, גלי ים מתנפצים עד לעיר סווארד (Seward) שבחצי האי קנאי (Kenai Peninsula). מסווארד כדאי לשוט בין קרחונים עם לוותינים בפיורד קנאי (Kenai Fjords), הרים גבוהים בעלי פסגות מושלגות וגושי קרח צפים בים או לבקר בקרחון היציאה (Exit Glacier).
אפשר להגיע לעיירה קופר לנדינג 
(Cooper Landing) בנסיעה בנוף של הרים, מפרצים, דגים, יערות מרשימים וטבע בתולי. במקום אפשר לראות בעונה דגי סלומון השוחים בנחל. אפשר לנסוע דרומה לעיירת אומנים הומר (Homer), לבקר בגלריות ולשוט לסיור בשמורת מפרץ קאצ'מק (Kachemak Bay).
מומלץ לטוס מאנקורג' 
(Anchorage) במטוס קל לשמורת קטמאי (Katmai), לאכסניית ברוקס (Brooks lodge) ממנה יש נוף מדהים של אגמים, נהרות, הרים ובעונה המתאימה תצפית מצוינת על דובים הצדים דגי סלומון בנהר.


 

אזור דרום - מזרח
המקום מאופיין בחוף מתפתל, איים מבודדים, הרים גבוהים, קרחונים וערים מבודדות. הטיול המקובל בדרום אלסקה משולב עם סיור במחוז בריטיש קולומביה (British Columbia) הסמוך שבקנדה. אפשר לטייל באזור המבודד והפראי עם רכב שכור ומעבר במעבורת בין הערים או לשוט באונית קרוז שיוצאת מהעיר וונקובר (Vancouver) בקנדה.
בעיר קטצ'יקאן 
(Ketchikan) כדאי לסייר בחלק ההיסטורי ולבקר במרכז המסורתי (Totem Heritage Center) עם טוטמים. מומלץ להגיע לעיר המבודדת ראנגל (Wrangell) בשייט בין חופים פראים, יערות ואיים מבודדים של "המעבר הפנימי" (Inside passage). מראנגל כדאי לעשות שייט מאורגן לקרחון לה קונטה (LeConte Glacier) בין פיורדים תלולים וסיור מאורגן למצפה אנאן (Anan Observatory) בו אפשר לראות בעונה דובים שחורים וחומים שדגים סלמון בנהר.
כדאי לגיע לג'ונו 
(Juneau), עיר הבירה של אלסקה בשייט או בטיסה. מומלץ לעלות עם רכבל לתצפית נוף מהר רוברטס (Mount Roberts Tramway) לעשות טיול רגלי בהר, ולבקר בגן הבוטני (Glacier Gardens Rainforest) עם העצים המיוחדים. כדאי לבקר לנקודת התצפית לקרחון מנדנהול (Mendenhall Glacier) המרשים. מומלץ לעשות סיור מאורגן בשיט לקרחון טרייסי ארם (Tracy Arm) בפיורד עם קרחונים יפים וגושי קרח צפים במים. אפשר לטוס במסוק מג'ונו מעל לקרחונים (Juneau Icefield) ולנסוע עם מזחלה רתומה לכלבים על הקרחון.
מומלץ להגיע לעיירה היינס 
(Haines) בשיט מג'ונו (Juneau) או מסקאגוואי (Skagway) דרך המעבר הפנימי. כדאי לנסוע בכביש הנוף מהיינס (Haines) עד לוויטהורס (Whitehorse) שבמחוז יוקון (Yukon) בקנדה. הדרך עוברת ליד אגם צ'יקוט (Chilkoot Lake) עם דייגי סלומון ודובים, בנוף של מעברי הרים, מפלים ונקודות תצפית. בדרך כדאי לעצור בנקודות תצפית לאגמים ולבקר בפארק קלואנה (Kluane national park). אפשר לשוט לעיירה גוסטבוס (Gustavus) מג'ונו (Juneau) או מאנקורג' (Anchorage) שבמפרץ הקרחונים (Glacier Bay) ולעשות טיול מאורגן בשייט בשמורת הקרחונים.
כדאי להגיע לעיירה הדרומית הידר 
(Hayder) הצמודה לסטיוארט (Stewart) שבמחוז בריטיש קולומביה בקנדה. מומלץ לבקר בנקודת תצפית לקרחון סלמון (Salmon Glacier) המרשים, ובדרך אפשר לעצור בנקודת תצפית פיש קריק (Fish Creek Wildlife Observation Site) לראות בעונה דובים שצדים דגי סולומון. 


 

טיול המומלץ בדרום מזרח אלסקה ומערב קנדה (נסיעה ברכב שכור, שיט במעבורות וטיולים מאורגנים מקומיים)
יום 1 -  טיסה לוונקובר Vancouver במחוז בריטיש קולומביה שבקנדה.
יום 2 - נסיעה מוונקוברVancouver  לפורט הרדי Port Hardy, מעבר במעבורת לאי וונקובר, נסיעה לאורך החוף המזרחי של האי עד לעיירה פורט הרדי.
יום 3 - הפלגה מפורט הרדי Port Hardy באי וונקובר Vancouver Island לעיר הנסיך רופרט Prince Rupert בצפון מערב קולומביה הבריטית. הפלגה ארוכה של 15 שעות בספינה במעבר הפנימי ולאורך החופים הפראיםוהמרשימים של מערב קנדה.
יום 4 - טיול בפרינס רופרט Prince Rupert ושייט עד ראנגל Wrangell באלסקה במעבורת לילה.
יום 5 - טיול מאורגן מראנגל Wrangell שייט לקרחון לה קונטה בין פיורדים תלולים וגושי קרח צפים.
יום 6 - טיול מאורגן מראנגל Wrangell בשייט למצפה אנאן, כדי לראות דובים שחורים וחומים שדגים סלמון בנהר.
יום 7 - טיול בראנגל Wrangell ושייט לג'ונו Juneau במעבורת לילה.
יום 8 - טיול בג'ונו Juneau ביקור בתצפית על הקרחון מנדלהול וטיולים רגלים בשבילים בעירות שמסביב לעיר עם פטריות אדומות וכתומות.
יום 9 - טיול מאורגן מג'ונו Juneau שיט לקרחון טרייסי ארם בפיורד עם קרחונים יפים וגושי קרח צפים במים.
יום 10 - טיול בג'ונו Juneau עליה עם רכבל לנקודת תצפית מהר רוברטס, הליכה בשבילים על ההר וביקור בגן הבוטני עם העצים המיוחדים והצמחייה הצבעונית.
יום 11 - שייט מג'ונו Juneau להיינס Haines דרך המעבר הפנימי וסיור בעיירה ובסביבותיה.
יום 12 - טיול בהיינס Haines ושייט קצר לסקגווי וטיול בעיירה. חזרה בשייט להיינס.
יום 13 - נסיעה מהיינס Haines לוויטהורס Whitehorse בדרך נוף יפה, טיול ליד אגם צ'יקוט עם דייגי סלומון ודובים והליכה לאורך החוף הפראי. מעבר הגבול למחוז יוקון שבקנדה ונסיעה בדרך נוף עם מעברי הרים, מפלים ונקודות תצפית עד צומת היינס. נסיעה והליכה עד לנקודות תצפית לאגמים שבסביבה. ביקור בפארק קלואנה.
יום 14 - נסיעה מוויטהורס Whitehorse עד אגם ווטסון Watson lake עצירה בנקודות תצפית, טיול רגלי ליד אגם ווטסון עם המים הצלולים.
יום 15 - נסיעה מאגם ווטסון Watson lake עד אגם דיז Dease lake במחוז בריטיש קולומביה בקנדה, בכביש
37Stewart-Cassiar Highway המרשים. עצירה בדרך וביקור בעיר הברקת Jade city.
יום 16 - נסיעה מאגם דיז Dease lake עד סטיוארט Stewart, בכביש נוף יפה עם אגמים צלולים בהם משתקפים ההרים, דרך צומת מזיאדין Meziadin Junction.
יום 17 - טיול בעיירה הידר Hayder באלסקה הסמוכה לסטיוארט. ביקור בקרחון סלמון עם לשונות הקרח המרשימות ובדרך עצירה בנקודת תצפית פיש קריק בה אפשר לראות דובים שצדים דגי סולומון.
יום 18 - נסיעה מסטיוארט Stewart לסמיטר'סSmithers בדרך נוף Yellowhead Highway, לאורך נחלים מרשימים, כפרים, חוותבודדות ושמורות אינדיאניות עם טוטמים מסורתיים.
יום 19 - נסיעה מסמיטר'ס Smithers לקואזנל Quesnel דרך העיר הנסיך גורג' Prince George. בקואזנל עליה ברכבל לתצפית על הנוף Fraser River Canyon - Hell’s Gate Airtram.
יום 20 - נסיעה מקואזנל Quesnel לוונקוברVancouver .
יום 21 - טיול בוונקובר Vancouver.
יום 22 - טיסה מוונקובר Vancouver.

 
הטיול המומלץ בדרום אלסקה (שייט באונית קרוז)
יום 1 - שייט לאלסקה מוונקובר Vancouver בקנדה.
יום 2 - שייט לאורך האי וונקובר Vancouver Island בין חופים פראים של המעבר הפנימי המרשים במערב קנדה.
יום 3 - שייט ושהייה בקטצ'יקאן  Ketchikanאפשר לטייל במרכז העיר עם אלפי תיירים נוספים, לנסוע ולטייל בפארק העירוני עם הטוטמים.
יום 4 - שייט במעבר הפנימי Inside passage בין איים ויבשה ולעשות סיורים בנקודה איסי סטרייט Icy strait.
יום 5 - שייט ושהייה בג'ונו Juneau עליה עם רכבל לנקודת תצפית מהר רוברטס, הליכה בשבילים על ההר וביקור בגן הבוטני עם העצים המיוחדים והצמחייה הצבעונית. אפשר לעשות טיול במסוק מעל הקרחונים ונסיעה עם מזחלה רתומה לכלבים על הקרחון.
יום 6 - שייט ושהייה בסקאגוואי  Skagwayדרך המעבר הפנימי. טיול במרכז העיירה עם המסורת של מחפשי הזהב ואם יש זמן לנסוע ברכבתהלוך וחזור דרך ההרים עד הגבול הקנדי.
יום 7 - שייט במפרץ הקרחונים  Glacier Bayעם תצפית מדהימה על קרחונים גדולים, ההרים הזקופים והלווייתנים.
יום 8 - שייטעד וויטר Whittier ונסיעה לאנקורג' Anchorage.
יום 9 - טיסה חזרה מאנקורג' Anchorage לוונקוברVancouver .
 
טיול המומלץ במרכז אלסקה (נסיעה ברכב 4*4 שכור)
יום 1 - טיסה לאנקורג' Anchorage.
יום 2 - נסיעה מאנקורג' Anchorage לטאלקטנה Talkeetna בבוקר ביקור באנקורג' במוזיאון התרבות של אלסקה. נסיעה בנוף אופייני של טונדרה ומרחבים עצומים עד טאלקטנה.
יום 3 - נסיעה מטאלקטנה Talkeetna לפארק דנאלי  Denali Parkטיול בעיירה טאלקטנה, ברחוב הראשי ולידה נהרות. נסיעה בנוף הפראי של אלסקה עם הר מק קינלי ברקע ביום בהיר.
יום 4 - טיול בפארק דנאלי Denali Park עם אוטובוס מיוחד כדי לראות את הטבע היפה: טונדרה, נחלים, דובים, ראמים, קריבו. ירידה מהאוטובוס לטיול רגלי קצר בשמורה. חזרה לדנאלי עם האוטובוס.
יום 5 - נסיעה מפארק דנאליDenali Park  לפאקסון  Paxsonבדרך אפר טובה. אזור יפה של טבע מיוחד בה אפשר לעשות הליכה בטונדרה וקנובאגמים.
יום 6 - נסיעה מפאקסוןPaxson  לואלדז  Valdezבדרך נוף ריצרדסון המרשימה. בדרך סיור קצר בעיר גלנאלן Glennallen.
יום 7 - טיול בואלדז Valdez עם הנוף היפה שלמפרץ פרינס ויליאם סאונד, סיור בטבע הפראי שמסביב לעיר.
יום 8 - שייט מואלדז Valdez במעבורת לוויטרWhittier  ונסיעה לקופר לנדינג Cooper Landing בנוף מדהים של הרים, מפרצים, נהרות, יערות מרשימים וטבע בתולי.
יום 9 - נסיעה מקופר לנדינג Cooper Landing להומר  Homerטיול ליד העיירה קופר לנדינג כדי לראות את דגי סלומון רבים בנחל קנאי. נסיעה להומר בנוף האופייני של האזור
יום 10 - טיול בהומר Homer ביקור בגלריות, טיול לאורך החוף ועל הגבעות שליד העיירה. סיור מודרך בסירה במפרץ קאצ'מאק.
יום 11 - נסיעה מהומר Homer לסווארד  Seward בדרך ביקור בקרחון היציאה עם לשונות הקרח המרשימות.
יום 12 - שייט לקרחונים בפיורד קנאי Kenai Fjords עם הרים גבוהים בעלי פסגות מושלגות וגושי קרח צפים בים. סיור בעירסווארד הנחמדה וטיול ברגל ליד הים, בו אפשר לראות דגי סולומון, כלבי ים ולוויתנים.
יום 13 - נסיעה מסווארדSeward  לאנקורג' Anchorage בנוף של מצוקים, גלי ים מתנפצים, הרים של חצי האי קנאי.
יום 14 - טיסה מאנקורג' Anchorage.
 
טיול המומלץ בממרכז אלסקה (שילוב של רכב שכור, טיסות פנים וטיולים מאורגניםמקומיים).
יום 1 - טיסה לאנקורג' Anchorage.
יום 2 - נסיעה מאנקורג' Anchorage לפארקדנאלי Denali Park עצירה לביקור בעיירה טאלקטנה, נסיעה בנוף אופייני של טונדרה ומרחבים עצומים.
יום 3 - טיול בפארק דנאלי Denali Park עםאוטובוס מיוחד כדי לראות את הטבע היפה: טונדרה, נחלים, דובים, קריבו, הר מק קינלי, ירידה מהאוטובוס לטיול רגלי קצר בשמורה. חזרה עם האוטובוס.
יום 4 - נסיעה מדנאלי Denali לאנקורג' Anchorage בנוף הפראי של אלסקה.
יום 5 - טיסה מאנקורג' Anchorage לשמורת קטמאי Katmai וטיסה עם מטוס קל לאכסניית ברוקס ממנה יש תצפית מצוינת על דובים הצדים דגי סלומון בנהר.
יום 6 - טיול בשמורת קטמאי Katmai בנוף פראי של אגמים, נהרות וטבע בתולי.
יום 7 - טיסה מקטמאי Katmai לאנקורג' Anchorage ונסיעה לסווארד Seward בנוף של מצוקים, גלי ים מתנפצים.
יום 8 - שייט לקרחונים בפיורד קנאי Kenai Fjords עם הרים גבוהים בעלי פסגות מושלגות וגושי קרח צפים בים.
יום 9 - טיול בסווארד Seward וביקור בקרחון היציאה עם לשונות הקרח המרשימות.
יום 10 - נסיעה מסווארד Seward לוויטרWhittier  עם נוף מרשים של הרים בחצי האי קנאי.
יום 11 - שייט לקרחון הנסיך וויליאם Prince William Sound המרשים ביופיו, לשונות הקרחון גולשים לים, ההרים המושלגים משתקפים במים הצלולים של המפרץ.
יום 12 - טיסה מוויטרWhittier  לג'ונו Juneau ביקור בקרחון מנדנהול, עליה עם רכבל לתצפית מהר רוברטס וטיול רגלי על ההר.
יום 13 - טיול בג'ונו Juneau בעיר הנחמדה ובגן הבוטני הצבעוני.
יום 14 - טיסה מג'ונו Juneau.

 


המלצות לטיולים קצרים באלסקה:
8-22 ימים: דרום מזרח אלסקה משולב עם מערב קנדה - טבע פראי, קרחונים, נוף צבעוני (לבן, חום).
8-14 ימים: מרכז אלסקה - מרחבי טונדרה, הרים, קרחונים, דובים (כחול, צהוב).

 
בכל מקום אפשר להישאר יותר ימים כמו: בשמורות ובפארקים.
מקובל לשלב טיול באלסקה עם ביקור במחוזות בריטיש קולומביה ויוקון שבקנדה
פרטים על קנדה». אפשר לעשות טיול מקיף בארה"ב פרטים על ארה"ב», או לטייל באזורים אחרים שלה: פארקים וטבע במערב פרטים על מערב ארה"ב», או הערים הגדולות במזרח פרטים על מזרח ארה"ב».

 

טיפים
1. אפשר לטייל באלסקה רק בעונת הקיץ: מאי - ספטמבר בה מזג האוויר סביר.
2. מקובל להגיע לאלסקה בטיסה, בנסיעה או בשייט ממערב ארה"ב או קנדה. לא קיימת טיסה ישירה מישראל לאלסקה.
3. קיימים מספר אופציות של טיול באלסקה: נסיעה עם ג'יפ שכור, שייט באונית קרוז, נסיעה ברכב שכור ושייט במעבורות, טיסות למקומות מבודדים ולתצפיות נוף. בחלק מהפארקים חייבים לקחת טיול מאורגן מקומי. 
4. למטיילים ולתיירים לא נשקפת כל סכנה אישית באלסקה והיא נחשבת למקום בטוח.
5. אלסקה נחשבת למקום יקר מאוד למטייל הישראלי והוא לא יעד פופולארי לטיול.
6. המטבע המקומי הוא דולר אמריקאי. הדרך הנוחה ביותר היא לקחת דולרים מזומנים וכרטיס אשראי בינלאומי שמאפשר להוציא כסף בכספומטים בערים הגדולות.
7. אפשר לקנות כל דבר בחנויות הרבות ובמרכזי הקניות שבערים הגדולות באלסקה.
8. אלסקה נחשבת בטוחה מבחינה בריאותית, אין סיכונים מיוחדים ואין צורך בחיסונים.
9. השפה הרשמית היא אנגלית.
10. חובה להוציא ויזה מראש לפני שמגיעים לארה"ב בשגרירות האמריקאית שבתל אביב.

 

מקומות לינה מומלצים באלסקה ובמערב קנדה   
A - בתי מלון יוקרה B - מלונות, אכסניות ודירות לכל כיס C - בתי מלון ואכסניות זולים
מעל 160$
80-160$
פחות מ- 80$

 

דרוג
מלון
כתובת
מספר טלפון
  טאלקטנה Talkkeetna    
B - Meandering Moose Lodging
אתר המלון

.14677E Cabin Spike Ave, AK
המלצות מטיילים

1-907-7331000
.

B - House of seven trees
אתר המלון

.101Main St, AK
המלצות מטיילים

1-907-7337733
.
  פארק דנאלי Denali Park    
A -  Denali Cabins
אתר המלון

.229George Parks Hwy, AK
המלצות מטיילים

1-907-6832643
. 
  פאקסון Paxson    
B -
Paxson Lodge
.
.Mile 185.5 Richardson Highway, AK
המלצות מטיילים

1-907-8223330
.
  ואלדז Valdez    
B -  Downtown B&B Inn
אתר המלון

.113Galena Drive AK
המלצות מטיילים

1-907-8352791
. 
  קופר לנדינג Cooper Landing  
 
B -   Alpine Motel
אתר המלון

.Mile 48.2 Sterling Highway AK
.

1-907-5987463
.
  הומר Homer    
B -   Ocean Shores Alaska
אתר המלון

.451Sterling Highway AK
המלצות מטיילים

1-907-2357775
.
  סווארד Seward
 
 
A -  Murphy's Alaskan Inn
אתר המלון

.911Fourth Avenue AK
המלצות מטיילים

1-907-2248090 
.
  קטמאי Katmai     
A -  Brooks lodge
אתר המלון

.Naknek Lake, AK
המלצות מטיילים

1-907-2435448
.
  פרינס רופרט Prince Rupert    
B -  Black Rooster Guesthouse
אתר המלון

.501-6th Ave West, BC
המלצות מטיילים

1-866-3715337
.
  ראנגל Wrangell     
A -  Stikine Inn
אתר המלון

.107Stikine Ave., AK
המלצות מטיילים

1-907-8743388
.
  ג'ונו Juneau     
B -  Best Western Country Lane Inn
אתר המלון

.9300Glacier Highway, AK
המלצות מטיילים

1-907-7895005
.
  היינס Haines     
A -  Captains choice motel
אתר המלון

.108-2nd Ave N, AK
המלצות מטיילים

1-907-7663111
.
  וייטהורס Whitehorse     
B -  Historical Guest House
אתר המלון

.Corner of 5fth Ave & Wood, YT
המלצות מטיילים

1-867-6683907
1-867-6682526

  אגם ווטסון Watson lake     
B - 

Stampeder's B&B Cabins

אתר המלון
.606Adela Trail, YT
המלצות מטיילים

1-867-5362157
.
  אגם דיז Dease lake     
A -  The Northway Motor inn
אתר המלון

.158 Boulder Street, BC
המלצות מטיילים

1-250-7715341
.
  סטיוארט Stewart     
A -  The King Edward Hotel & Motel
אתר המלון

.405-5th Ave, BC
המלצות מטיילים

1-250-6362244
.
  סמיטרס Smithers    
B - The Stork Nest Inn
אתר המלון

.1485Main St., BC
המלצות מטיילים

1-250-8473831
.
  קואזנל Quesnel    
B - Travelodge Quesnel BC
אתר המלון

.524Front Street, BC
המלצות מטיילים

1-250-9927071
.
  לנגלי Langley    
B - Travelodge Langley City
אתר המלון

.21653Fraser Hwy, BC
המלצות מטיילים

1-604-5334431
.
  וונקובר Vancouver    
B - Days Inn - Vancouver Airport
אתר המלון

.2840Sexsmith Road, BC
המלצות מטיילים

1-604-2078000
.

  

מסעדות מומלצות    
מסעדה
כתובת
מספר טלפון
טאלקטנה Talkeetna    
Seward's Folly Bar & Grill

.Main Street, AK
המלצות מטיילים

1-907-7333354
.
פרינס רופרט Prince Rupert     
Smile's seafood café
אתר המסעדה

.113Cow Bay Rd, BC
המלצות מטיילים

1-250-6243072
.
ג'ונו Juneau     
The Grind coffee co

.240Front St, AK
המלצות מטיילים

1-907-5864800
.
היינס Haines     
Fireweed restaurant

.Blacksmith Rd Historic Bldg 37, AK
המלצות מטיילים

1-907-7663838
.
נוג'ט Nugget city     
Wolf it down restaurant & bakery
אתר המסעדה

.Mile 650, Alaska Highway, YT
.

1-867-5362307
.

סמיטרס Smithers     
Stakehouse on main
.

.1314Main St, BC
המלצות מטיילים

1-250-8472828
.
רוב המסעדות באלסקה ומערב קנדה הם בין סבירות לטובות, לכן מומלץ לבחור לפי המקומות בהם נמצאים סועדים.
 

 

חברות תחבורה מומלצות    
אמצעי 
חברה 
פרטים
שירות מעבורות
Alaska Marine Highway System
אתר החברה
שירות מעבורות
BC Ferries
אתר החברה
שירות מעבורות
Haines Skagway Fast Ferry
אתר החברה
טיסות פנים
Katmai Air
אתר החברה
סוכנות נסיעות מקומית
Alaska Waters
אתר החברה
סוכנות נסיעות מקומית
Adventure Bound Alaska
אתר החברה
סוכנות נסיעות מקומית
Kenai Fjords Tours
אתר החברה
סוכנות נסיעות מקומית
 Phillips Cruises & Tours
אתר החברה
השכרת רכב
Rent Car
אתר החברה

 

  תמונות מאלסקה   
נוף בשמורת דנאלי
דוב בשמורת קטמאי
מבט על ג'ונו מנקודת תצפית
     
 העיירה ראנגל
שמורת קטמאי
קרחון טרייסי ארם ליד ג'ונו

 

טוטמים בסווארד
קרחון מנדנהול שמורת דנאלי
שדה התעופה באנקורג'
 
קרחון סלמון ליד הידר
שלטים מגוונים
נוף מהעיירה וויטר
     
ביזון בטאלקטנה  קרחון במפרץ הנסיך וויליאם  הגן הבוטני בג'ונו
     
דרך אופיינית באלסקה
 לויתן במפרץ קנאי נוף באזור היינס